#1 Skrevet Oktober 31, 2010 Fikk jo klare meldinger når det gjalt 2,4 bensin/Quattro slik at jeg har slått den fra meg. Er det noen som kan si noe om styrker og svakheter på modellen i tittelen? Hvordan er forbruket? Tåler de mye km? Er facelift like mye plaget med rust i framskjermer som tidligere modeller av karrosseriet? På forhånd takk for svar. MVH ERWI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2010 Har en 2002 modell 1.8T sjøl. Har ikke vært plaget med rust på den, men en del sinkslipp er det. Tror vedlikeholdet har veldig mye å si. Så lenge bilen blir vasket og polert jevnlig tror jeg lakken holder seg lenge. Synes sjøl bilen er veldig fin å kjøre og ligger bra på veien, men er ikke noen racer akkurat. Jeg har vært litt småplaget med coilene på min motor(AWT) samt diverse følere rundt omkring. Har også hatt litt problemer med vacuumlekkasjer pga slangene ble morkne og sprakk. Ellers er det nok viktig å skifte olje hver 10-15000km i stedet for longlife service intervallene på 30000km. Det skal visstnok være viktig. Forbruket er greit synes jeg.Det ligger et sted mellom 0,7-0,8 på langkjøring. Bortsett fra det synes jeg bilen er bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2010 Har en 2002 modell 1.8T sjøl. Har ikke vært plaget med rust på den, men en del sinkslipp er det. Tror vedlikeholdet har veldig mye å si. Så lenge bilen blir vasket og polert jevnlig tror jeg lakken holder seg lenge. Synes sjøl bilen er veldig fin å kjøre og ligger bra på veien, men er ikke noen racer akkurat. Jeg har vært litt småplaget med coilene på min motor(AWT) samt diverse følere rundt omkring. Har også hatt litt problemer med vacuumlekkasjer pga slangene ble morkne og sprakk. Ellers er det nok viktig å skifte olje hver 10-15000km i stedet for longlife service intervallene på 30000km. Det skal visstnok være viktig. Forbruket er greit synes jeg.Det ligger et sted mellom 0,7-0,8 på langkjøring. Bortsett fra det synes jeg bilen er bra. Takker for tilbakemelding. Tar gjerne synspunkter fra andre også. Synes 0,7 -0,8 var litt høyt på langkjøring, men så er vi nå vant til Tdi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...