#1 Skrevet November 1, 2010 Heisann Fekk tidligare i kveld problem med at startmotoren min hengte seg opp på min Audi 100 2.2l. Sjølv om eg stoppet motoren og dro ut nøkkelen ville ikkje startaren stoppe. Forsatte og gå etter bilen hadde startet også. Hadde sjølvsagt ikkje utstyr til å klare å fikse det der og då og enda med at startmotoren blei kaputt. Eg har delvis konkludert med at det må vere i startmotoren siden motoren stoppet etter eg slo av tenninga. Men litt dumt om dette plutselig skulle skje igjen. Spørsmålet er om andre har hatt samme problem før og om eg skal satse på at problemet ligg i sjølve startmotoren og ikkje tenningslåset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2010 problemet ligg i starteren, innslaget på starteren heng.. Da du strarter bilen din får innslaget strøm heilt til du slepp tenninga, men da innslaget er korrudert eller eventuelt fjøyra som skal skubbe den tilbake kan denne henge. Og da går starmotoren heilt til du tar av plusspolen på strarteren Har du no skifta starteren vil nok ikkje problemet komme igjenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2010 Takker for forklaringen Då satser eg det ikkje er fare for at det skjer igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2010 Aldri si aldri.. Tenningsbakstykket på C4-modellene kan absolutt krangle, men siden du alt har byttet starter og problemet ikke er tilstede lenger, er jeg enig med Tomas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2010 Aldri si aldri.. Tenningsbakstykket på C4-modellene kan absolutt krangle, men siden du alt har byttet starter og problemet ikke er tilstede lenger, er jeg enig med Tomas! Bra han har C3 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2010 Har ikkje skifta enda nei, skal gjer det ikveld. Men tenkte at det ikkje var tenningsbakstykket siden eg kunne dra ut nøkkelen og faktisk slå av tenningen slik at lys i dash forsvann. Og motoren startet ikkje før eg kom i start posisjonen igjen, selv om starteren stod å gjekk heile tida. Går ut ifra at tenningsbakstykket kan kødde på desse også. Er vel brukt mykje det samme bakstykket på alt VAG denne tida vil eg tru. Men har uansett mest trua på Tomas si forklaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2010 Litt forsinka, men no er den skifta. Viser seg sjølvsagt å vere tenningslåsen allikevel. Demonterte sluttstykket til tenningslåsen og såg at innslaget til starteren (pinnen) var knekt og laga krøll. Satser på Møller har denne enda, men tek gjerne imot tips til andre plasser den fins 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2010 http://carparts.no/show.asp?page=goxpage00000063dbp3090508494A0B.html ? Vær dog oppmerksom på at det kan ta en del tid hvis du bestiller herfra... Hva med å finne en løsning med en bryter mens du venter på deler? mvh Martin Ulsaker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 9, 2010 Blei brytar løysing inntil vidare. Er snø ute så må få den på veien snarast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...