#1 Skrevet November 1, 2010 ønsker å kjøpe front og skjørt i rs6 stil til a6..samme om det er faceelift eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2010 ønsker å kjøpe front og skjørt i rs6 stil til a6..samme om det er faceelift eller ikke. har side skjørt i glasfiber til audi a6 type rs6 til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2010 har side skjørt i glasfiber til audi a6 type rs6 til salgs pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2010 har en glassfiber front til før facelift liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2010 (endret) har en glassfiber front til før facelift liggende pris???? Lagt til etter 12 timer 25 minutter: hva er greia med å stikke innom en ønskes kjøpt tråd og fortelle hva man har...skal man selge noe så si hva du skal ha fra det da: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2010 kan få den for 600? kjøpte den brukt for å ha den på min men kom aldri så lagt er denne fangeren: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=119914&highlight=rs6 er ikke så lysten på å sende den pga størrelsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 9, 2010 kan få den for 600? kjøpte den brukt for å ha den på min men kom aldri så lagt er denne fangeren: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=119914&highlight=rs6 er ikke så lysten på å sende den pga størrelsen. den ja..er ikke den fangeren ganske dårlig eller dårlig passform? mener å ha sett på den tidligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2010 veit ikke hvordan passform er.. fikk aldri prøvd den på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2010 har side skjørt i glasfiber til audi a6 type rs6 til salgs du hadde skjørt eller????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 21, 2010 ligger noe her du kanskje kan ta en titt på: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=24964156 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 22, 2010 ligger noe her du kanskje kan ta en titt på:http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=24964156 å fysjameien..hehe.. nei..må se orginalt ut eller cleant ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 23, 2010 hei og beklager seint svar 1500 plus frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 24, 2010 hei og beklager seint svar 1500 plus frakt synes det var litt dyrt. kan gi deg 1000 pluss frakt og betale forskudd så slipper jeg oppkrav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 24, 2010 Hallo om du ikke har fått tak i frontfanger har jeg en ny liggenede med netting og linselyter. Skal få den billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 24, 2010 Hallo om du ikke har fått tak i frontfanger har jeg en ny liggenede med netting og linselyter. Skal få den billig til facelift eller vanlig?pris er ganske vesentlig...jeg har planer om å kjøpe ny i dag hvis jeg ikke kommer over noe for jeg har letet lenge nok:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 24, 2010 Vanlig utgave. Mye byr du a? Er hella linselykter forresten. Bor i brumundal å så blir ikke langt å kjøre hell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 30, 2010 (endret) Vanlig utgave. Mye byr du a? Er hella linselykter forresten. Bor i brumundal å så blir ikke langt å kjøre hell du får si en pris du forlanger for den.jeg trenger ikke linselyktene hvis du selger den billigere uten. send meg ei melding eller ring meg på 95181381 så kan vi diskutere det der. Lagt til etter 4 dager 23 timer: kjøpt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 30, 2013 Jeg er fortsatt på jakt etter Fangere og skjørt. Samme om det er glassfiber eller plastikk og om det er noe skader på de 95181381 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...