Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale bilpleie firma/foretak i ålesund???

Jeg har tidligere satt inn min audi a4 hos Ålesund bilpleie og vil jo si at jeg var fornøyd med resultatet.

Men kan jo være kjekt å bli opplyst om andre flinke aktører i området...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen Hamre holder til i Fosnavågen, og kan anbefales dersom du ønsker et resultat litt utover det vanlige. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen Hamre holder til i Fosnavågen, og kan anbefales dersom du ønsker et resultat litt utover det vanlige. :)
Etter å ha sett flere tråder fra Espen Hamre sitt arbeid er det bare å stille seg bak Knut Arne sitt utsagn. Han er mere som en magiker med polishen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg går også god for Hamre, tenk litt over hva du vil ha gjort med bilen på forhånd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruk strand shine. tlf : 926 06 875. han tar alle mine biler og er ekstremt nøye !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian Holm blir vårens første kunde, skal bli slitsomt og ta en så stor bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pingle, jeg hadde nylig 2 Mercedes Benz GL og det er store biler det.. Leddbusser blir små iforhold:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ladda opp hele vinteren, så det skal vell gå bra.. Har Insignis v2 og se frem til som LSP : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.