#1 Skrevet November 1, 2010 Noen som kan anbefale bilpleie firma/foretak i ålesund??? Jeg har tidligere satt inn min audi a4 hos Ålesund bilpleie og vil jo si at jeg var fornøyd med resultatet. Men kan jo være kjekt å bli opplyst om andre flinke aktører i området... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2010 Espen Hamre holder til i Fosnavågen, og kan anbefales dersom du ønsker et resultat litt utover det vanlige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2010 Espen Hamre holder til i Fosnavågen, og kan anbefales dersom du ønsker et resultat litt utover det vanlige. Etter å ha sett flere tråder fra Espen Hamre sitt arbeid er det bare å stille seg bak Knut Arne sitt utsagn. Han er mere som en magiker med polishen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2010 Jeg går også god for Hamre, tenk litt over hva du vil ha gjort med bilen på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2010 bruk strand shine. tlf : 926 06 875. han tar alle mine biler og er ekstremt nøye !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2011 Christian Holm blir vårens første kunde, skal bli slitsomt og ta en så stor bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2011 Pingle, jeg hadde nylig 2 Mercedes Benz GL og det er store biler det.. Leddbusser blir små iforhold:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 15, 2011 Har ladda opp hele vinteren, så det skal vell gå bra.. Har Insignis v2 og se frem til som LSP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...