#1 Skrevet November 1, 2010 Husk klubbmøte på Atlantico torsdag kl 19! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2010 jesjes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2010 jeg kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2010 Det ser ut for att vi blir en hel gjeng da....!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2010 bli vel trångt om plassan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2010 Kom akkurat hæm fra Tr.Heim, men regna me kaffen va bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2010 stort oppmøte også denne gang:) mye nye ansikter! tenker da på alle grimasene Per Håkon gjorde da hanj fortalte om helga si:rolleye: prøvde å spore inj på noe seriøst... men d varte ikke lenge da praten om stahg tok overhånd! men en super triveli kvell! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 4, 2010 stort oppmøte også denne gang:) mye nye ansikter! tenker da på alle grimasene Per Håkon gjorde da hanj fortalte om helga si:rolleye: prøvde å spore inj på noe seriøst... men d varte ikke lenge da praten om stahg tok overhånd! men en super triveli kvell! også jeg som tenkte meg dit selv, men var ikke hjemme: bråk : (måtte hente bil i ålesund.... ble fra stjålet nøklene på mandag, da jeg var på jobb:shf:) men får komme sterkere tilbake, så jeg får blitt med på noen av møtene snart, for første gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...