#1 Skrevet Februar 25, 2005 Utseendemessig er den kanskje ikke den peneste men.... Hefitg ser den ut til å være iallefall, selvom motor er noe uvisst.. Noen som vet ( se bilde ) ? 2.1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2005 Noen som vet ( se bilde ) ? 2.1? Kan godt hende at det er en 2.1 liter, men som du ser på dette bildet er det fire sylindret, og toppen ser ut som 16V. edit: ja tar på meg sløvhetsfeilher, står jo 4cil i bildetittelen... Bilen var tøff den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2005 Liten mann eller svær bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2005 Store er de felgene der enkli??? Eller, hvor liten er han mannen der....??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2005 Syntes bilen var drita rå jeg, selv med en sylinder for lite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 25, 2005 Store er de felgene der egentlig? Kan tenke meg det er 20" senterbolt ala DTM, som du ser, med 'grei' dekkprofil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2005 Kanskje ikke den peneste Coupeen jeg har sett, men den gjør helt sikkert jobben på en tilfredsstillende måte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2005 Jeg synes den var knalltøff jeg! Vingen kunne kanskje vært redusert et hakk eller to, men skitt au! Touringbiler er fett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 25, 2005 Alt på bilen er på sin plass ...men jeg vil se film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 25, 2005 Tror jeg har sett denne bilen før. Tror det er en 2.0 16v i utgangspkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 25, 2005 Synes det blir litt i overkant mye "Homsepatruljen" å diskutere om en løpsbil tar seg utseendemessig godt ut... men men. Er nok relativt heftig på banen den der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 26, 2005 Store er de felgene der enkli??? Eller, hvor liten er han mannen der....??? Guido Naumann (redaktør i Autotuning) er en gjennomsnittlig Helmut Kohl-tysker av størrelse (var han i alle fall da jeg så han i Essen i høst). Snakker grei diameter på felgen her, ja. Og rimelig kompromissløs bil. En inboard-video kunne satt en ekstra spiss på fredagskvelden:glad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 26, 2005 Hvem kan vel med hånden på hjertet si at for eks. Audi 90 IMSA GTO er en "pen" bil ?? Eller hva med 1987 utgaven av Pikes Peak Sportquattro ?? Eller Audi 200 TransAm....??? Jeg personlig synes at de tre nevnte biler er de desidert råeste bilene som NOENSINNE har rullet ut fra Ingolstadt...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 26, 2005 Hvem kan vel med hånden på hjertet si at for eks. Audi 90 IMSA GTO er en "pen" bil ?? Eller hva med 1987 utgaven av Pikes Peak Sportquattro ?? Eller Audi 200 TransAm....??? Jeg personlig synes at de tre nevnte biler er de desidert råeste bilene som NOENSINNE har rullet ut fra Ingolstadt...... Helt enig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 26, 2005 Kan tenke meg det er 20" senterbolt ala DTM, som du ser, med 'grei' dekkprofil. eehh 5 bolts mener du vel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...