Anbefalte innlegg

Hei. G60en min har som sagt 4x100 boltsirkel. Felgene jeg har er 5x100. Er det mye styr og bytte til 5x100 boltsirkel?

Kan jeg f.eks kjøpe skiver bak som har 5x100 boltsirkel?

Og fremme, kan jeg da kjøpe løst hjulnav med rett boltsirkel? Begge disse delene finnes hos norskbildelsenter f.eks...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein kan få adaptere som hjelper deg med akkurat dette, men er usikker kor du kan skaffe slike, beklager!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bak er det bare andre skiver som skal til. forann bruker du g60 hjullagerhus , vr6 spindler og vr6 skiver

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får kjøpt komplett ombyggings-sett med doble boltsirkler. Husker ikke i farten hvem som leverer det desverre : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har adaptere jeg, 20mm på lager også mener jeg og huske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet til Stian er at han ikke har plass til 20mm spacere. men de selger nav med 4x100 og 5x100 boltsirkel i til fremhjula. Prøvde å leite littå se om jeg fant den igjen. men fant den på Vwvortex under mk2 engang..

Edit:

Tada!

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4799431-fifteen52-presents-the-new-Double-Up-hub-system-from-Adaptec-Speedware!&highlight=double+hub

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet til Stian er at han ikke har plass til 20mm spacere. men de selger nav med 4x100 og 5x100 boltsirkel i til fremhjula. Prøvde å leite littå se om jeg fant den igjen. men fant den på Vwvortex under mk2 engang..

Edit:

Tada!

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4799431-fifteen52-presents-the-new-Double-Up-hub-system-from-Adaptec-Speedware!&highlight=double+hub

Se der ja. Men de kostet jo litt da. Har funnet bare navet til 5x100 for 600 kr stk. Nye. Så blir nok til at jeg går for det. Skivene bak er faktisk billigere med 5 hull kontra 4! Så det er jo ingen case. Da kan jeg beholde schmidt felgene mine! :)

Adaptere hadde som sagt ikke vert aktuelt da felgene ikke hadde passet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja. Men de kostet jo litt da. Har funnet bare navet til 5x100 for 600 kr stk. Nye. Så blir nok til at jeg går for det. Skivene bak er faktisk billigere med 5 hull kontra 4! Så det er jo ingen case. Da kan jeg beholde schmidt felgene mine! :)

Adaptere hadde som sagt ikke vert aktuelt da felgene ikke hadde passet.

Dette kitet er med skiver bak etc. ettersom jeg har forstått;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e vist skiver fremme og bak som følger med. Ink hjullager. Eneste som trengs ellers e grease te lagerne og 4 ekstra hjulbolter! ;) Må kanskje vurdere dette faktisk...

Edit: Sendt mail og spurt om frakt! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit:

Tada!

Han knallen svarer jo ikke på mail. Ikke finne jeg dette produktet på hjemmesidene deres heller. Må vite om det passer biler med abs! Og om de i det hele tatt frakter til norge. Og hva det koster.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det ikke passer abs, så er det vel ikke mer enn noen skruehull til abs-kransen som trengs.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men han har fremdeles ikkje svart meg på mail. Har prøvd 2 forskjellige mailer og nå, så me får se. Hvis han ikkje har svart innen i morgen, så kjøpe eg ett 5x100 sett...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e vist skiver fremme og bak som følger med. Ink hjullager. Eneste som trengs ellers e grease te lagerne og 4 ekstra hjulbolter! ;) Må kanskje vurdere dette faktisk...

Edit: Sendt mail og spurt om frakt! ;)

20 ekstra hjulbolter. 4x100 bruker M12, 5x100 bruker M14.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 ekstra hjulbolter. 4x100 bruker M12, 5x100 bruker M14.

Ikke på dette settet. Her hadde de boret opp 5x100 også med M12 bolter. Sikkert for å gjøre det enklere når du skal bytte over til 4x100 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.