#1 Skrevet November 1, 2010 har et komplett ledningsnett til en s2 så jeg lurer på om noen kan forklare hva man trenger av ledningsnettet til 3b motoren for å koble dette i en audi 80 quattro 90mod og hva som er lettest? har litt problemer med å luke ut det jeg må ha og finne ut av hva som kan klippes vekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2010 Jeg byttet motor å el.nett fra 7A motor til 3b motor. får å si det på den måten som sikkert er lettere sakt èn gjort, så er d egentlig bare å koble ut selve motor el.nettet fra bilens el.nett. kan ikke huske at jeg måtte "klippe" vekk noe.. alt kunne skilles med kontakter helt til du kun har motor el.nettet igjen, forskellige type kontakter, størelser, og farger, gjorde at jeg nesten ikke kunne ta feil når jeg monterte inn 3b nettet igjen. Jeg merket av på enkelte kontakter som satt i sikringsboks og tok noen bilder får å være sikker på at det ble koblet riktig igjen siden dem ikke har så mange farge merker å gå etter. Vet ikke om du ble noe klokere av dette, men håper d kan være til litt hjelp. hilsen Tor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...