#1 Skrevet Februar 25, 2005 måtte kvitte meg med en sierra, så har jo noe deler nå da, men før jeg fikk den på høgger'n måtte jeg jo ha av delene, dvs. trykkjusterbart 40mm senkesett.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2005 vi starta med å "jekke" opp bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2005 etter vi hadde tatt av demper'ne og fjærene brukte vi en slik en for å erstatte det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2005 erstattnigen ble sånn! hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2005 og sånn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 25, 2005 her er et bilde av bak... skal si den bilen var MEGET stiv å taue til høgger'n i dag, skal se om jeg får lagt ut en link til en liten fim også! liten test på hvor stiv den var.. hehe, si ifra om noen finner en måte å få stivere bil på a.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2005 kanskje film.... 2-3 mb film av stiv sierra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...