Nullstille service lampe audi a6 2,5 tdi q.

Anbefalte innlegg

Mener å huske at man kan nullstille denne service lampen, lyden manuelt uten vag com. Noen som vet hvordan ? Gjorde dette på en 02 golf, men husker ikke prosedyren eller om det er likt fra vag til audi? Bilen det er snakk om er en manuell 01 mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier å stå i instruksjonsboka:) være obs på at biler som justeres slik, blir automatisk kodet bort fra longlife service til tid/km:)

Er vel venstre knapp inn, på med tenning, så slippe venstre knapp og trykke eller dra i høyre knappen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at du må holde høyre knapp på instrumentet inne, skru på tenning, så trykker du på venstre knapp på instrumentet... Er enten denna versjonen, ellers så er det Stian sin!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at du må holde høyre knapp på instrumentet inne, skru på tenning, så trykker du på venstre knapp på instrumentet... Er enten denna versjonen, ellers så er det Stian sin!

Kan mye mulig være at din er riktig hehe, er ikke service jeg driver med til daglig, så er endel år siden jeg gjorde dette hehe. En av 2 skal funke i allefall:) Tror faktisk jeg hadde satt pengene mine på din utgave om jeg tenker skikkelig hardt hehe:D

Men som sagt, er det tvil så skal dette normalt sett stå i instruksjonsboka:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan mye mulig være at din er riktig hehe, er ikke service jeg driver med til daglig, så er endel år siden jeg gjorde dette hehe. En av 2 skal funke i allefall:) Tror faktisk jeg hadde satt pengene mine på din utgave om jeg tenker skikkelig hardt hehe:D

Men som sagt, er det tvil så skal dette normalt sett stå i instruksjonsboka:)

Du satt pengene dine riktig etter hard tenking :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du satt pengene dine riktig etter hard tenking :)

Yey;) Bra andre følger med på hva jeg sier:D hender det går litt fort i svingene, og minnet er ikke som det var før hehe :) Bra det løste seg da: rock :

All ære til Even:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.