Oljelampe lyser og hyler, GTi 16v (PL) Løsning side 3. Kjørekomp. funker ikke (s.3)?

Anbefalte innlegg

Prøvde å bytte over printplate fra et annet instrument i dag, men fungerer fortsatt ikke. Måtte også bytte over turtelleren ettersom det var noe forskjell ute og gikk. Alt fungerer ellers som normalt, bortsett fra at det selvsagt har blitt mørkt i varmeapparatpanelet og håndbrekklampa: dum : Ikke nok med at jeg ikke får det i orden, men skal jo selvsagt få ødelagt flere ting - dog jeg ikke skjønner hvorfor det skulle bli mørkt i de lysene. Den eneste forskjellen er at nå står det ikke --.- på bensinforbruket, men 99,9, gjennomsnittshastiget står på 0 og det samme med antall kjørte km.

 

Neste blir å prøve et annet instrument, for det fungerte nemlig på det instrumentet printplata satt på, så da må feilen ligge i selve speedometerdelen ettersom det er det eneste jeg ikke har byttet. Blir litt motløs, så skal se om jeg gidder å prøve speedometerdelen fra som jeg har i morgen. Må bare se hvor maroder jeg er etter fysio i morgen først, samt hvor bra motivasjonen er.

 

Kom med forslag alle som kan ha noe lurt på lur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.