#1 Skrevet November 1, 2010 Tukla med MMI i min a6 4f 2006 mod. Gikk inn på hidden menu,og trykket uheldigvis på boot menyen. Mmien startet en oppdatering,men slutter ikke å oppdatere. Nå står den å går,uansett om bilen ikke har tenning på. Noen som har peiling på hvordan jeg kan avlutte oppdateringen????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2010 Jeg har tidligere lest at du for all del IKKE må trykke på boot, for da går det ikke å ordne den.... Håper det ikke stemmer da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2010 Ja,ble skremt jeg også,men kjørte grunnoppdatering og alt ble normalt. Er ikke så lurt å være kløfingret noen ganger. Var inn på hidden menu for å se om det var innstilling for å få km i timen i FIS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2010 Ja,ble skremt jeg også,men kjørte grunnoppdatering og alt ble normalt.Er ikke så lurt å være kløfingret noen ganger. Var inn på hidden menu for å se om det var innstilling for å få km i timen i FIS. Har lett etter det jeg også, men finner det ikke. Grunnoppdatering? Med cd da? Hvilken versjon har du på MMI? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2010 Fikk lån av verkstedet,har oppgradert til 2010 kart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...