#1 Skrevet November 1, 2010 (endret) Hei. Som tittelen sier, så trenger jeg bilder (av god kvalitet) og en liten tekst til dekningen av siste del av TDM til TP. Haster litt. De som ønsker å bidra kan kontakt meg på PM eller Mail (joachim.naess(a)vwaudi-club.no) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2010 Da har Mads Kristian ordna med tekst og noen bilder, men jeg trenger enda fler bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2010 Hva er TDM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2010 Hva er TDM? Tour De Mjøsa. La tråden innunder Mjøsa lokallag, så jeg tenkte at det var litt å skjønne, men det kan jo hende det er fler som lurer, så jeg endrer overskriften. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2010 Aah, er nok jeg som burde fulgt bedre med på hva jeg klikket inn på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2010 Tour de mjøsa vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2010 Petter Ullen og Kim Rune Haugen burde da ha noen bilder? Morten Bjørkevoll har garantert også, så får i verste fall sende de en PM og høre:) Edit: Fra og med HER er det bilder fra TDM Lillehammer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2010 Hei. Utfordringen er at jeg ikke bare kan forsyne meg med bildene. Folk må gi tillatelse til at de kan trykkes Også er det fint å få de i full oppløsning også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 11, 2010 Det veit jeg, men tenkte heller i den banen at du kunne sende de som har lagt ut bilder der en PM dersom de ikke tar kontakt selv;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 11, 2010 Hei. Utfordringen er at jeg ikke bare kan forsyne meg med bildene. Folk må gi tillatelse til at de kan trykkes Også er det fint å få de i full oppløsning også Hvis jeg har noen bilder i den tråden du vil ha, så bare si i fra så har jeg de i full oppløsning mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...