rs6 skjermer på pre-facelift

Anbefalte innlegg

jeg har sitti å lest opp og ned på de fleste forumer men blir ikke helt klok..

 

har skjønt at for å montere facelift på en a6 må man skifte fanger,lamper,panser og noen er uenige om skjermer..

må man skifte noe under panseret for å få dette til å passe?fester,frontstykke?

 

også har jeg vurdert å gå til innkjøp av rs6 skjermer men hører noen sier rs6`n er lenger enn vanlig a6 og lurer da på om skjermene på s6/rs6 er lenger enn vanlige facelift skjermer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man må bytte skjermer og, om man skal ha facelift eller de brede skjermene. Siste sier seg selv.

Skjermene fra 4.2 literen skal være like som rs6. Men de er ca 5 cm lengre enn de vi to har.

Man må flytte radiator festet 5 cm lengre fram og.

 

Her har du en som driver med akkurat dette. :)

 

Narrowbody ---> RS6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man må bytte skjermer og, om man skal ha facelift eller de brede skjermene. Siste sier seg selv.

Skjermene fra 4.2 literen skal være like som rs6. Men de er ca 5 cm lengre enn de vi to har.

Man må flytte radiator festet 5 cm lengre fram og.

 

Her har du en som driver med akkurat dette. :)

 

Narrowbody ---> RS6

 

har sjekket skjermer på møller idag og skjermene på s6 og rs6 hadde samme delenr faktisk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stemte det jeg jeg fant fram da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekket deen linken du sendte..var bra den ass...meen skjønner fortsatt ikke hva som skal flyttes 5 cm fram..er det hele frontpartiet? og går det ann å flytte det altså?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok det må litt sveisearbeid til. Det er vel den frontbjelken som radiatioren(e) er festet til som må fram. Panser må være fra 4.2,s6, rs6 også. Dette er nok en jævlig omfattende jobb tror jeg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok det må litt sveisearbeid til. Det er vel den frontbjelken som radiatioren(e) er festet til som må fram. Panser må være fra 4.2,s6, rs6 også. Dette er nok en jævlig omfattende jobb tror jeg. :)

 

da tror jeg joggu jeg korter inn forskjermene litt og lager form av de og støper meg nye ass..enn å herpe hele fronten...har laget form av front og bakfanger allerede så...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres ut som om du har et lite prosjekt på gang her syns jeg- da må du jo lage en prosjekt- tråd . for dette hørtes jo intressant ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres ut som om du har et lite prosjekt på gang her syns jeg- da må du jo lage en prosjekt- tråd . for dette hørtes jo intressant ut!

 

hehehe..har maaannge prosjekter så skal jeg begynne å legge de ut her blir jeg sittende noen timer her om gangen hehe...allroad jeg har gjort en del med,vr6 som nesten er i bare carbon som nylig ble lakkert i grigio telesto(nimbus grå med effekt) og har ca 50 customlagde deler på hehe en 3000gt vr4 som er liksom vinterbilen

ttn som jeg solgte nylig var et lite prosjekt og porschen er ferdig nå og skal selges og noen til stående hehe

 

så dette prosjektet her er mer sånt koseprosjekt..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en kompis som har bygd om en 2,7T til RS6. Det er mye jobb og hele frontpariet må byttes. Så jeg tror det er lurt å lage deg noen former å støpe "korte" Rs6 skjermer selv. Dette er jeg også sikker på at du kan få solgt til andre.

 

Du må huske å sette av en helg eller en dag til å få montert litt carbon på Golfen min også;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du fikser slike rs6 skjermer som passer rett på vår bil, så har du en kjøper i meg.

Hvis, du lager de brede nok. Skal kjøre 11" brede felger til våren. :) Så 1-2cm bredere enn rs6 orginalt passer utmerket. På hver side ja. :) Stresset blit vel bakskjermene, da det må kuttes og sveises. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en kompis som har bygd om en 2,7T til RS6. Det er mye jobb og hele frontpariet må byttes. Så jeg tror det er lurt å lage deg noen former å støpe "korte" Rs6 skjermer selv. Dette er jeg også sikker på at du kan få solgt til andre.

 

Du må huske å sette av en helg eller en dag til å få montert litt carbon på Golfen min også;)

 

å faen..ja da får jeg mekke noe selv hehe..skal ikke bli sååå ekstrem denne bilen..i det verste fall carbontak og lister invendig...stemmer det..kan stikke innom en dag og titte på svineriet du fikk i posten hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du fikser slike rs6 skjermer som passer rett på vår bil, så har du en kjøper i meg.

Hvis, du lager de brede nok. Skal kjøre 11" brede felger til våren. :) Så 1-2cm bredere enn rs6 orginalt passer utmerket. På hver side ja. :) Stresset blit vel bakskjermene, da det må kuttes og sveises. :(

 

jeg lager nok faceelift skjermer men kortere enn på rs6...bak så går det ann å lage i carbon og lime på og lage nye men større innerskjermer..gjorde det på en a8 jeg hadde for 10 år siden hehe..den lagde jeg rs4 look-skjermer på før rs4 kom og det fungerte bra...selv etter en smell i fjellveggen i stor fart med nye eieren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men du må jo lage tråd om prosjektene! Morro å lese om galskap :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tenkt på det men får ikke til å legge ut bilder..selv om jeg har bildene på faceebook og har online fotolagring eller hva det heter...

 

skal hvertfall ha en sær farge på bilen når den er ferdig..ipanema brown med ekstra gull i hehe og carbontak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tenkt på det men får ikke til å legge ut bilder..selv om jeg har bildene på faceebook og har online fotolagring eller hva det heter...

 

skal hvertfall ha en sær farge på bilen når den er ferdig..ipanema brown med ekstra gull i hehe og carbontak

 

Ipanema er en sykt fin farge. Men hva med BMW's Marrakesh brown med ekstra gull i? Det tror jeg hadde blitt enda finere. Mye mer dybde i den lakken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ipanema er en sykt fin farge. Men hva med BMW's Marrakesh brown med ekstra gull i? Det tror jeg hadde blitt enda finere. Mye mer dybde i den lakken.

 

jeg har lakkert golfen min i den før jeg lakka den grigio telesto..syntes fargen ble altfor mørk selv med endel gull granulat i lakken..og jeg støvet lakken myyyeee men ble altfor mørk..hvertfall mot carbondetaljene synes jeg..men ellers er det en tøff farge det også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men har du online fotolagring så er bruker du disse "kodene" for å linke bildene over: bilde fil mellom her

 

1: Kopier linken til bildet ditt fra fotolagringa du har online

2: trykk på hurtigtasten "sett inn bilde" (knappen ser ut som et postkort)

3: lim inn linken

4: ok

5: du kan nå legge inn svar i tråden med bilde du har linket til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, se på linken i det første svaret i tråden her... :P

 

hehe pokker :P må kalle en link for en link ikke gi den et navn ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.