Anbefalte innlegg

Har liggende noen 19" felger med 245/35 dekk på. tror det er ET35

Disse tenkte jeg prøve å klemme på min A4.

Snakka med en fyr som sa at han trodde det gikk A-KU-RAT, om bilen var senket litt. Den har s-understell, så kanskje?....

Hadde bilen oppe i går, og synes det ser veldig trangt ut.

Noen som har noe erfaringer med dette? 245/40/18 er jo en litt mer vanlig konfigurasjon, og slike hjul er jo like store.

Tenkte å få prøvd dette på nå, slik at jeg har tid å gjøre en byttehandel før :tilber: *våren kommer*

mvh J

S4 TQ avant

A4 TQ avant

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går helt fint det! : ja :

235/35/19 går lekkert. -men 245 dekka er jo litt bredere og en del høyere...

Men dere tror det går?

Er vel bare en ting å gjøre--- Kjøre ned i P-huset å prøve ;)

Takk for respons! Får sende bilder etterpå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder er alltid bra. Håper det blir tøft ! :cool:: cool :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har liggende noen 19" felger med 245/35 dekk på. tror det er ET35

Disse tenkte jeg prøve å klemme på min A4.

Snakka med en fyr som sa at han trodde det gikk A-KU-RAT, om bilen var senket litt. Den har s-understell, så kanskje?....

Hadde bilen oppe i går, og synes det ser veldig trangt ut.

Noen som har noe erfaringer med dette? 245/40/18 er jo en litt mer vanlig konfigurasjon, og slike hjul er jo like store.

Tenkte å få prøvd dette på nå, slik at jeg har tid å gjøre en byttehandel før :tilber: *våren kommer*

mvh J

S4 TQ avant

A4 TQ avant

kjører med 245x35x19 på min a4 senket ca 60mm har måttet brettet opp den lille kanten på som går inn under framskjermen. subber litt bak i dumper med litt fart. det er good year f1 dekk. hadde toyo før det i samme dim, men de var noe smalere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 255 bak på min A4 og bruker 5mm spacere, da subber det ikke bak, men subber inntil demperen i raske/skarpe svinger uten spacerene... Dette er felger med 35mm inpress.

Så tror nokk det skulle gå med 245 bak, men kanskje større problem forran?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører med 245x35x19 på min a4 senket ca 60mm har måttet brettet opp den lille kanten på som går inn under framskjermen. subber litt bak i dumper med litt fart. det er good year f1 dekk. hadde toyo før det i samme dim, men de var noe smalere

Kult! Er gira på å se hvordan det blir. -Men det du sier kan vel kanskje tyde på at jeg må senke litt? Hadde håpt på å slippe det, eller i vært fall slippe unna med moderat senkning.. -Veiene her er helt på trynet, og det samme kan man si om brøytingen på vinteren.

Synes at bilen kjennes utrolig bra ut med org. senkningen. -Da tatt med i betraktning at jeg nå kjører med 65 profil.. med 35 blir det kult.

Du har ikke et bilde til meg?

Takk for optimisme : ja :

Jørgen

S4 TQ avant

A4 TQ avant

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult! Er gira på å se hvordan det blir. -Men det du sier kan vel kanskje tyde på at jeg må senke litt? Hadde håpt på å slippe det, eller i vært fall slippe unna med moderat senkning.. -Veiene her er helt på trynet, og det samme kan man si om brøytingen på vinteren.

Synes at bilen kjennes utrolig bra ut med org. senkningen. -Da tatt med i betraktning at jeg nå kjører med 65 profil.. med 35 blir det kult.

Du har ikke et bilde til meg?

Takk for optimisme : ja :

Jørgen

S4 TQ avant

A4 TQ avant

har ikke no bilde av den etter at den ble senket. hadde sportunderstell på den før, men syns det så litt rart ut med store felger og 5 cm fra dekk til hjulbue.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke no bilde av den etter at den ble senket. hadde sportunderstell på den før, men syns det så litt rart ut med store felger og 5 cm fra dekk til hjulbue.

Ja.. Har tenkt på det. men tenkte prøve å se først. Kanskje en moderat senk etter på 30-35 kanskje? Skal prøve de på i en ledig stund, så får vi se hva som må gjøres før mai kommer.

Jørgen

S4 TQ avant

A4 TQ avant

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senke må du nokk gjøre uansett, ser veldig rart ut med store hjul og en stor glippe mellom dekk og skjerm.

Jeg kjører med 60/40 på min, og dette er hva det må være syntest nå jeg da.... men det er jo en smakssak. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.