#1 Skrevet November 2, 2010 Har byttet ratt på bilen, og da har jeg en airbag til overs. Det er vel litt eksplosiver i disse, så jeg lurer på hva jeg skal gjøre med den.... blir vel neppe særlig populært om den kastes i restavfallet Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2010 Legg den på hylla og vent til noen har bruk for en som er intakt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2010 Evt. har du et morsomt leketøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2010 håhå fyr den av legg et par dekk stablet oppå hverandre på gulvte, legg airbaggen nedi, få en tjukk jekel til å sette seg oppå å så kan du se hvor høyt han flyger når du fyrer av airbaggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2010 de som solgte deg en ny kan ta imot den gamle for destruksjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 2, 2010 Takk for svar, den blir lagt på hylla er forøvrig fra c4 om noen skulle ha bruk for den. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...