#1 Skrevet Februar 25, 2005 Hva mener du om dette? Edit: Planen er også røde calippere...... + muligens noe rødt på sentermutter på felg (er ikke montert på bildet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2005 SORT SORT SORT SORT!!!! Synes det ble kjempe tøft!! Men kanskje blank sort...? Savner golfen min jeg:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2005 svart har min stemme oxo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2005 Jeg hater sorte felger, så jeg stemmer for det andre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2005 mørke felger er helrått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 25, 2005 sorte felger men kun rød calipper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2005 Mørke felger er rått. Helt klart det jeg ville valgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2005 Det er rått med mørke felger synes nå jeg. Er det noen som vet om hvor mye det koster å få lakkert om 4 stk felger? Og om det blir noe bra? Med tanke på kvalitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 26, 2005 Hvite :D:D (ikke grå) Sorte er konge og da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2005 Må si jeg liker tilbakemeldingene jeg har fått! Ser ut som det blir sorte felger eventuelt helt mørke-grå (nesten sort). @ Yashar: Har lest meg til at pulver-lakkering skal være greit holdbart, men en vil ikke få 110% fininsh da, vanlig lakkering, tja, det er vel som vanlig lakk tenker jeg? Går vel ann å tilsette diverse produkter i lakken, sånn at den blir mer holdbar....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 26, 2005 Vet du om noen som gjør dette for en grei pris da? Hvem skal jeg kontakte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 26, 2005 Vet du om noen som gjør dette for en grei pris da?Hvem skal jeg kontakte? Lurer på det samme selv.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 26, 2005 Til dere som lurer på å få lakket felger!!! Velg pulverlakking..........mye mere holdbart enn "vanlig" lakk. Sjekk i Gule sider om pulverlakkering er vel det beste tipset jeg kan gi. Her i Ålesunds-traktene er det flere firma som pulverlakker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 26, 2005 Kvaliteten på pulverlakkering går langt utenpå hva de fleste lakkerer klarer å få til gjennom et helt liv.Dessuten er lakkstyrken mer enn 20 ganger sterkere enn våtlakkert.Hvorfor tror du at de fleste custombyggere av fks.Hot rods og Harleyer bruker så å si kun pulverlakk på felgene til sine showbiler/sykler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 26, 2005 Hva er fet med sorte felger? Står man 10 meter fra bilen så ser man jo ikke at man har felger en gang, kunne likegodt hatt sorte stålfelger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 26, 2005 Hva slags farger kan man få? Har pulver/brennlakkert en moped en gang, men da tror jeg det bare fantes noen farger (8-9 år siden...) Kunne godt tenkt meg en farge som er krom/sølv aktig. Dvs så bling som mulig:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...