#1 Skrevet November 2, 2010 min girkasse i a4 b5 1.8 er ikke som den skal=( det startet med at girstanga ikke gikk helt i senter når jeg slepp stanga, men litt til høyre. Etter et par dager gikk, gikk den mer og mer til høyre. Og nå kan jeg skyve girstanga rett frem i 5gir.... et ork når jeg skal finne 3gir! er det en fjær inni girkassen som har løsnet/blitt slakk? hvis ja, må jeg ut med HELE girkassen for å komme til inni? Noen som vet hva som kan ha skjedd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2010 Kan det være giroverføringa som er slakk, altså staget som går fram til kassa? Er ikke noe i kassen som er problemet, garantert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2010 Hørres bra ut=) Jeg monterte en jalla shortshift for noen månedersiden. Så da må jeg ta en kikk på den=) går det ann å få girstanga fastere sidelengs? noen som bytter "T-krysset" i gummi i giroverføringa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2010 Hørres bra ut=)Jeg monterte en jalla shortshift for noen månedersiden. Så da må jeg ta en kikk på den=) This is what you can call vital information hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2010 hehe, greit..=P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...