Blinklyshendel c4 - dårlig kontakt på lyshorn

Anbefalte innlegg

Hei.

Har litt problemer med blinklyshendelen på bilen min. Den fungerer i alle posisjoner, det er kun lyshornet som har dårlig funkjon. Jeg må dra hendelen helt inn og en mm til før det blinker. Det kan virke som om det er dårlig kontakt i den. Motsatt vei (fjernlys) fungerer helt topp.

Er det mulig å åpne den for å rengjøre noe her, eller er det ny hendel som gjelder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert mulig, men disse er vel poppet igjen såvidt jeg husker. Er dermed ikke beregnet for å kunne demonteres, kan ikke lukkes igjen på skikkelig måte uten å lime.

Virker sikrere å skaffe annen bryter. Bryterne på hver side av rattet er to adskilbare enheter. Ved kjøp må du oppgi om du har computer eller ikke.

BTW er bilen din til salgs like etter at du har kjøpt den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, da får jeg vel være på utkikk etter en med cruisekontroll.

Ja, har en til salgs - men det er ikke den det er snakk om i denne tråden.

Har en til som jeg skal beholde som er penere og så og si toppet med utstyr. Og ikke minst - uten den fæle kamei-grillen.

Den jeg selger nå har jeg satt inn 5 seter, bytta bremser og vasket og skal selge igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.