#1 Skrevet November 2, 2010 På gamle gode 80Quattroen har det begynt å svette rundt venstre drivaksel på bakdiffen, Har demontert diffen i dag, men tør ikke ta ut tetningsringen før jeg vet at jeg klarer å få tak i en ny.. Ringen det er snakk om er merket med nr23 på bildet, og den er utgått fra sortimentet til Audi (Bra jobba Audi!!) Er altså en 1983 modell Quattro og venstre side det er snakk om, hjelp her er jeg veldig takknemlig for!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2010 om du får målt den så kan du jo høre med forhandlere som leverer til industri osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2010 tess har mye simringer vist du vet dim på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2010 034 motorsport http://www.034motorsport.com/chassis-components-differentials-differential-seal-urquattro-replaces-857525400a-p-19981.html Skulle vel stemme denne? Ro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2010 Takker for innspill, den fra 034 motorsport ser ikke lik ut den som sitter der i dag ihvertfall, men mulig den passer.. får sende de en mail å høre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...