#1 Skrevet November 3, 2010 Hei. Trenger ein vinkel sliper til og kappe 4 bolter i leiligheta mi, så er det noen med vinkel sliper med kapp skive?? TLF: 91386843 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2010 Biltema har til en slik og ingenting. Får alltids bruk for den igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2010 Jess, korrekt. DENNE fra Biltema kjøpte jeg en gang jeg trengte vinkelsliper, og har brukt den mye siden da, og fungerer fortsatt like fint etter et par år med bruk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2010 Men om du bestemmer deg for å ikke kjøpe kan jeg ordne med vinkelsliper til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2010 Jeg har også en makita på batteri med kappskive liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...