#1 Skrevet November 3, 2010 Hei Har en Audi 1,8tq 2002. xenon lyset på venstre side slår seg av etter en litten stund og kan komme på når bilen har stått rolig en stund og jeg slår på lysene igjen før kjøring.. Det er ny styre enhet til lysene der.. Kommer opp Left Dipped Headlight i instrumentet panelet.. Det er nylig innstilt på verksted også.. NOen som vet hva dette kan skyldes?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2010 hadde samme problem på min på passasjer siden..det sto liksom og dirret litt før det virket også kuttet det ut..skiftet pærer og tennere 3 ganger før det ble funnet en feil i lysbryteren og ledningkoblingen inni lampa..den så ut som et sveise punkt vet ikke hva det kom av men ble borte etter jeg skifta bryter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2010 3 ganger da måtte du betalle litt da? men virker mer som dårlig kontakt. men har sjekket og skal ikke være det. for har fungert bra før det ble justert.. men er en styringsenhet som ikke stemmer med den som var da. men fikk den fra forhandleren. (audi-vw) men var ikke tull før da. kan det være noe med gutta som ikke kan noe på orginal verkstedet som ikke greier og ordne da..????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2010 3 ganger da måtte du betalle litt da? men virker mer som dårlig kontakt. men har sjekket og skal ikke være det. for har fungert bra før det ble justert.. men er en styringsenhet som ikke stemmer med den som var da. men fikk den fra forhandleren. (audi-vw) men var ikke tull før da. kan det være noe med gutta som ikke kan noe på orginal verkstedet som ikke greier og ordne da..????? betalte kun en gang..men det kan ha no med at jeg måtte bruke utestemme i skranken for å i det hele tatt få de til å se på problemet en gang til hehe men det ble ikke funnet noen feil i bryteren.men lysene fungerte etter den ble byttet så det var kanskje en "sporadisk" feil som de pent kalte det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2011 Fikk du løst dette? Jeg opplever samme problemet som deg. 1. Venstre lys "blinker" litt 2. Venstre lys skrur seg av 3. Står "Left dipped headlight" i FIS 4. Skrur lyset AV og så PÅ og det fungerer helt fint igjen. Kan gå flere dager mellom hver gang dette skjer. Har skjedd 3 ganger på 2 uker nå. fant denne på audi-sport: http://www.audiforum.ca/a4-b7/53738-left-dipped-headlight.html tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...