#1 Skrevet November 3, 2010 Jeg har da fått skaffet meg originale Audi A6/S6 xenonlykter, altså til C4. På glassene står det faktisk mindre en på de originale halogenlyktene, altså det står ikke noe om DC/DR. Når jeg tok av lokket bakpå så jeg da at det er litt forskjeller innvendig i lykta sammenlignet med halogenlykta, MEN dette var i hovedsak selve linsa og en gigantisk aluholder til pæra. Disse lyktene har faktisk KUN originalt Xenon nærlys for de som lurer på dette. Glasset har en bitteliten forskjell forran linsa til nærlyset. Spørsmålet mitt blir da om jeg vil få 2'er feil på eu evt bot og bedring i tekn. kontroll på veien hvis jeg monterer disse samt automatisk høydereguleringskit på min gamle Audi 100 C4 ? Kravene til at det skal stå DC på glasset var tydeligvis ikke kommet da disse lyktene var ny, eller har Audi fabrikken "glemt" å påføre DC på glassene til de X antall lyktene som er solgt originalt på disse eldre sliterne ? P.S. har lyktespylere med futt i som er originale :-) og etter en liten test fant jeg ut at det var ingen stor forskjell på lysbildet på originale S4 halogen og originale A6/S6 xenon lys (nærlys) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2010 Så lenge det du monterer er orginalt levert til bilen så vil de aldri finne ut at det er ettermontert uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2016 Noen som veit hva type pærer dei orginale xenon pærene på ein s6 er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2016 D2S i følge Osram sin app 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2016 Det er feil. Disse lampene kom før det ble standardisering på pæretype, og du vil ikke finne en eneste pære som er bolt on. Må pærene skiftes, skal man egentlig bytte hele lampehuset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2016 (endret) Pærene i disse heter for philips D1 , og leveres ikke lenger Finner man en pære , går det ann å bytte , men det rr ikke gjort under taket på shell pæra er lodda fast i ett printkort , som sitter fast i den alu holderen , så resterende tomrom er fylt med gele. Er like greit å se etter delelykt på ebay fks. Jeg har Samme typen lykter på min , og det er ikke merket med noe annet enn klistrelapper i motorrom og sikkringsboks Bilde av philips D1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2016 Okay.. Ser at på eBay at dei selger D1s kit er dette noe som er enkelt og montere? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2016 En jeg kjenner hadde en S6+ hvor xenonpæren røk. Han brukte et xenonkit, men lysbildet ble aldri helt som originalt visstnok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 24, 2016 Har kjørt mye xenonkit i C4 , og har også opplevd endret lysbilde , men dette har hos meg skyldes dårlig kvalitet på xenonkitet. Mye billig dritt som selges kjøper man ett xenonkit av kvalitet , så får man lysbilde som normalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...