Trenger sårt listverk til frontfanger S4C4

Anbefalte innlegg

Mangler venstre hovedlist og gitre over slepekrok i frontfangeren, kan noen hjelpe meg, betaler godt! kan eventuelt kjøpe alle hovedlistene slik at jeg ungår fargeforskjell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med bilomsetninga arendal. Kjøpte tre frontfangergriller av dem nå i vår

Forøvrig bra sjappe, gode priser til vacn-medlemmer og god peil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaha?? De bestilte nå til meg for under et år siden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte? delene jeg søker etter finnes ikke nytt, kun brukt, og han sa de ikke hadde noe frontdeler til s4 c4 liggende, som er stort sett det vanlige svaret uansett hvor man ringer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"grillene" -f.eks den som dekker slepekroken;

Bestilte alle tre til S6, fikk dem noen uker senere pent innpakket i plast med strekkode og delenummer.

Mulig grillene til S6 kan benyttes?

 

Ligger en brukt S6-fanger på finn.no :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

s6 er ikke likt, og det er ikke så aktuelt med s6 fanger, da måtte jeg isåfall byttet bak også. er en meget påkostet og strøken bil dette som jeg helst vil bevare som s4 uten dilldall, og den mangler kun disse listene nå for og bli helt bra. Og jeg har ringt det meste av huggeri og firma og fulgt med på internett i lang tid. så håpet er at noen i klubben har noe liggende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er disse du tenker på er det bare å taste in dele nr på nbd.no det er ike så ille priser i forhold til møller.

 

evt vente ca en mnd så har jeg en komplett, litt skada fanger du kan få plukke listene av =)

 

dele nr på nr 15 er: 4a0807287

s4fangeretka.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de finnes ikke på møller mer iallefall, de selger kun fanger uten listverk. så tvilsomt at nbd har dem, vært flott om du hadde sendt meg en pm når du skal skrote fangeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne, noen som har liggende??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.