#1 Skrevet November 3, 2010 (endret) Hva anbefales av vassere kammer til KR motor, og trenger man justerbare kamdrev i samme slengen? Bilen må være kjørbar i vanlig trafikkbilde.. Dette er gjort med motoren, men skulle gjerne hatt noen grommere kammer før bilen skal justeres. 1,8l kr motor fra Golf 2 16v Blokk borret opp til 2 liter. Avbalansert veiv, veid og vektjusterte stempler og råder Smidde Oettinger stempler Portet topp 2x45 Weber DOCE Grenrør og Simons Sportssystem eksos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2010 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2010 Herman Stakseng tror jeg ville vært den første personen jeg hadde spurt om dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2010 268/276 kammer vil nok fungere greit om toppen er portet bra. Kan ev også gå for 272 på begge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2010 Hvilken profil har ABF kammer og eventuelt dobbel KR eksos kam? Og hvordan vil det oppføre seg med skarpere innsugskam (ABF) og orginal eksos kam? Har målinger av forskjellige kammer i min byggetråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2010 ABF kammene er i hvertfall de vildeste orginalkammene, men det er jo ikke så stor forskjell på de og KR kammene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...