Anbefalte "trim-kammer" til KR motor

Anbefalte innlegg

Hva anbefales av vassere kammer til KR motor, og trenger man justerbare kamdrev i samme slengen? Bilen må være kjørbar i vanlig trafikkbilde..

 

Dette er gjort med motoren, men skulle gjerne hatt noen grommere kammer før bilen skal justeres.

 

1,8l kr motor fra Golf 2 16v

Blokk borret opp til 2 liter.

Avbalansert veiv, veid og vektjusterte stempler og råder

Smidde Oettinger stempler

Portet topp

2x45 Weber DOCE

Grenrør og Simons Sportssystem eksos

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

268/276 kammer vil nok fungere greit om toppen er portet bra. Kan ev også gå for 272 på begge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken profil har ABF kammer og eventuelt dobbel KR eksos kam?

Og hvordan vil det oppføre seg med skarpere innsugskam (ABF) og orginal eksos kam?

 

Har målinger av forskjellige kammer i min byggetråd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ABF kammene er i hvertfall de vildeste orginalkammene, men det er jo ikke så stor forskjell på de og KR kammene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.