#1 Skrevet November 3, 2010 Hei. Prøver å hjelpe en kompis som har en 91 s4 2,2 turbo. Den har stått lenge og har vert tom for strøm. Den virket fint før den vart parkert. det som nå skjer er at den ikke starter. Han har fortalt at han har fått diagnose på den og da komme opp feilmelding på ecu og så mente han å huske det kom opp feilmelding på abs og. alt virket fint før bilen vart parkert. noen som har noe erfaring med slike problem? kan vel berre vera at ecu ikke får spenning? noen som har feilsøkingskjema som tar for seg alle forbindelser til ecu der det står hvilke spenninger og motstander som skal måles`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2010 Ingen som har vert borti de bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2010 sjekk sikringer osv. faar den ström, faar den bensin.... mye som kan sjekkes her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2010 Jeg har noe skjema liggende. Har sett det er en del, som har hatt problemer med irr/fukt i pluggen til ecu. Send meg en pm, med mailadressen din, så skal jeg sende det jeg har. Ellers står det en del i samletråden, for 2,2 20V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=167917 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2010 Sjekk etter fuktigheit på passasjersida , og om hjerna har "drukna" Har opplevd dette sjøl,ettersom tyskarane under oktoberfest tidlig på 90 tallet såg på det som ein go idè å legge hjerna så lavt at fuktigheit på dørken kan trekke inn i hjerna... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...