#1 Skrevet November 3, 2010 Har nettopp kjøpt en A6 2006, 2,7TDI quattro. Lyset for slitte bremseklosser kom på idag. Før jeg setter igang med å skifte, er det noe spesielt å tenke på med denne bilen? Spesielt verktøy? (har ikke hatt av hjul enda engang, men skifter normalt klosser, skiver osv selv) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2010 Du må ha VAG-com for å skifte bak, iallefall, jeg TROR ikke det er noe spesielt foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2010 Du må ha VAG-com for å skifte bak, iallefall, jeg TROR ikke det er noe spesielt foran. Må ikke ha vagcom, men egnet utstyr for å kjøre tilbake stempler i caliperene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2010 Må ikke ha vagcom, men egnet utstyr for å kjøre tilbake stempler i caliperene. Elektronisk, vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2010 Okey, takker! Vagcom har jeg... Noen som har en liten bruksanvisning for hva man skal gjøre i vagcom? Hvor er det best å handle klosser fra? og evt nøyaktig betegnelse på klossene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2010 Elektronisk, vel? Ja. Men finnes flere alternative. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2010 Okey, takker! Vagcom har jeg...Noen som har en liten bruksanvisning for hva man skal gjøre i vagcom? Hvor er det best å handle klosser fra? og evt nøyaktig betegnelse på klossene? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_%283C%29_Parking_Brake#Function_Test 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 12, 2010 Er vel like enkelt foran på denne som A6 4b? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 12, 2010 Er vel like enkelt foran på denne som A6 4b? Ja;) Litt større calipter bare, ingen forandring omtrent. Holderfjæra ser litt annerledes ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 13, 2010 Ja;) Litt større calipter bare, ingen forandring omtrent. Holderfjæra ser litt annerledes ut Det jeg regnet med, hva er kravet til max slitekant på skivene ifølge Audi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 14, 2010 Det skal stå ett mm mål på skiva, inne ved senter.. Det er da minst tillatte tykkelse på skiva. Husker ikke måla, men de skal stå der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...