Hjelp skal i med orginal motor i s2 som har montert datasprut.

Anbefalte innlegg

HJELP :Eg har kjøpt meg eit audi s2 prosjekt hvor det er montert Haltec hiddensprut som var koplet opp den motoren som stod i bilen. Denne motoren ligger i småbiter og skal mekkes sammen etterhvert og monteres inn når denne er klar. i mellomtiden skal eg inn med en orginal motor slik at eg kan bruke bilen :) Eg har ikkje lyst å fjerne hiddenspruten! Eg trenger tips og råd på hvordan eg skal løyse dette på enklast mulig måte. Hvordan er dette koplet sammen mot det anlegget som allerede ligger i bilen?

Tar i mot alle tips og triks råd og veiledninger med STOOR takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du vil bruke haltechen på den orginale motoren? I såfall må du nok bruke fordeleren fra den motor som haltechen stod i da denne har sikkert 5 vindu og er brukt til trigger, ellers kobler du opp det haltechen trenger mot den orginale,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du vil bruke haltechen på den orginale motoren? I såfall må du nok bruke fordeleren fra den motor som haltechen stod i da denne har sikkert 5 vindu og er brukt til trigger, ellers kobler du opp det haltechen trenger mot den orginale,

Er det evt mulig å "lett" kople ut Haltechen og kjøre mot orginalt annlegg? Etter som eg har forstått så blir jo heile oppsettet feil i forhold til tenning og innsprøytning mot den orginale motoren uten ny mapping? litt bortkastet og mappe til orginal motor for så å mappe tilbake etter når Grommotoren er på plass!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det evt mulig å "lett" kople ut Haltechen og kjøre mot orginalt annlegg? Etter som eg har forstått så blir jo heile oppsettet feil i forhold til tenning og innsprøytning mot den orginale motoren uten ny mapping? litt bortkastet og mappe til orginal motor for så å mappe tilbake etter når Grommotoren er på plass!

om orginal motronicen er der og det ikke er klippet så skal det ikke være noe problem..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om orginal motronicen er der og det ikke er klippet så skal det ikke være noe problem..

Okei, eg har lastet ned manualen å lest litt, skal forske litt på det. blir vel klok på det tilslutt :)

Takk for svar!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.