#1 Skrevet November 4, 2010 Sitter fast på sjøen uten etka el liknende og må vite om bærarm og i hovedsak om endeledd er det samme på desse biler? Noen som kan finne det ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2010 Ingen som har mulighet at sjekke dette? Ser ut som det er større fremre foringer i bærarm på r32, men må vite om endeledd er det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2010 Golf 4 med 4 motion har vel likt men vanlig golf er sikkert ikke samme greia. g3 vr6 har jo større enn vanlig golf så er vel muligens noe slik på din å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2010 Golf 4 med 4 motion har vel likt men vanlig golf er sikkert ikke samme greia. g3 vr6 har jo større enn vanlig golf så er vel muligens noe slik på din å. Sku bare ringt dej med det samme, va ju lite hjelp at få her ellers. Bra du hjalp mej så ja fann ut at ja har feil deler heime. Ses snart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2010 Ingen som har mulighet at sjekke dette? Ser ut som det er større fremre foringer i bærarm på r32, men må vite om endeledd er det samme. Nå vet jeg lite om selve bærearmene, men størrelsene på foringene både foran og bak er de samme. Forøvrig samme foring bak som på Golf Mk2/Mk3 og Audi TT, størrelsen foran er også lik som på nevnte modeller. Den fremre er massiv på R32 og TT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2010 Nå vet jeg lite om selve bærearmene, men størrelsene på foringene både foran og bak er de samme.Forøvrig samme foring bak som på Golf Mk2/Mk3 og Audi TT, størrelsen foran er også lik som på nevnte modeller. Den fremre er massiv på R32 og TT. Trur du feil der hvis ikke ja har lest feil her: http://www.dli-teknik.se/index.php?section=products&subsection=8&cat=66&s1cat=599&s2cat=1142&lang=sv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 9, 2010 Trur du feil der hvis ikke ja har lest feil her: http://www.dli-teknik.se/index.php?section=products&subsection=8&cat=66&s1cat=599&s2cat=1142&lang=sv Jeg har originale R32 bærearmsforinger på min Mk3, altså den runde foringen. Ser jeg skrev feil over her, den sylinderformede foringen, altså den fremre er lik alle nevnte modeller, den store runde foringen derimot er unik for R32 pga, men størrelsesmessig er den like stor som på øvrige modeller :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2010 Jeg har originale R32 bærearmsforinger på min Mk3, altså den runde foringen.Ser jeg skrev feil over her, den sylinderformede foringen, altså den fremre er lik alle nevnte modeller, den store runde foringen derimot er unik for R32 pga, men størrelsesmessig er den like stor som på øvrige modeller :-) De indre foringer er da lik? Ytre kule er ikke lik på de værtfall, bærebroene er ikke like heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 9, 2010 R32 har ulike bærebro på hver side, mens de andre har lik på hver side så de er ikke like. Ytre kule er heller ikke lik sli Espen sier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 9, 2010 R32 har ulike bærebro på hver side, mens de andre har lik på hver side så de er ikke like. Ytre kule er heller ikke lik sli Espen sier. Mange svar her no som bekrefta at det er forskjellige deler og takker før det. Har et sett me slike liggendes http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?xProd=13214&xSec=146 , og har nye endekuler som ikke passa. Så no veit ja at camberjusteringskittet ska passa og trenger nye endekuler. Men er dem samme på 4-motion og R32? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 9, 2010 Har tatt en titt i delekatalogen for 2004 mod R32 og bærekulene har delenr: 8N0 407 365 C Måtte inn på USA marked for å finne R32 og 2004 var eldste modellen. På modell står det "USA" 4motion: R32 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 9, 2010 Mange svar her no som bekrefta at det er forskjellige deler og takker før det. Har et sett me slike liggendes http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?xProd=13214&xSec=146 , og har nye endekuler som ikke passa. Så no veit ja at camberjusteringskittet ska passa og trenger nye endekuler. Men er dem samme på 4-motion og R32?Hva er motorkoder da? Så kan jeg sjekke hva jeg finner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 9, 2010 Har tatt en titt i delekatalogen for 2004 mod R32 og bærekulene har delenr: 8N0 407 365 C Måtte inn på USA marked for å finne R32 og 2004 var eldste modellen. På modell står det "USA" 4motion: R32 Takk Heine! Håper det er disse ja kan bruke da. Men ska dubbelsjekke det før ja bestiller, har ju alrede et sett som er feil før 1000 kr på mekonomen. Ladder du kamera til mai så ladda ja bilen:) Ses kompis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 9, 2010 Hva er motorkoder da? Så kan jeg sjekke hva jeg finner.. Den motorkoden har vart innprenta i hode mitt i alle år, men igår når Espen trengte den så va det blackout. Trur det er BFH. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 9, 2010 Takk Heine! Håper det er disse ja kan bruke da. Men ska dubbelsjekke det før ja bestiller, har ju alrede et sett som er feil før 1000 kr på mekonomen. Ladder du kamera til mai så ladda ja bilen:) Ses kompis! Den er god. Tittet litt til og fant samme delenr til 2003 Golf R32 "lokalt marked" så regner med at det er riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...