#1 Skrevet November 4, 2010 Er det noe skiltplater og oppdrive? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2010 Jeg trenger også skiltplater! Hvem må jeg kontakte for å fikse dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2010 Tror dette er ganske dødfødt og få fatt i. Har prøvd i 9mnd, og det er jo fantastisk med tilbakemeldinger. Spesielt fra "lokallagsleder". Vi får smøre oss med tolmodighet. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2010 kjøp det på web shopen da. kommer i posten på ca 1 veka. kjøp toaletveske i samme slengen. den er genial;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2010 Nå skjer det noe her:) Nå skal jeg få tilsendt nye ila uken(håper jeg). Så da kan du endelig få plater på bilen din, Mr.Austevoll:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 29, 2010 Supert:) Nå skjer det noe her:) Nå skal jeg få tilsendt nye ila uken(håper jeg). Så da kan du endelig få plater på bilen din, Mr.Austevoll:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2010 Nå har jeg hentet 50 stk på posten:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2010 Så dere kan sende PM eller mail om dere ønsker å komme ut til meg å hente plater før neste lokallagstreff:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 2, 2010 Hmm, kanskje jeg skal endelig få på skiltplater jeg og. Trenger 2plater til konebilen og 1plate til A4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 3, 2010 Ja, når vender du nesen mot Bergen igjen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 3, 2010 Skal hjem fra Mongstad i morgen.. Er i Bergen rundt 15:30 tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 4, 2010 Sendt deg en SMS, kristoffer. Jeg tar meg nok en tur opp til Møller i fjøsangerveien i 15-16 tiden, noen som vil møtes på veien for å få plater? Koster 50 spenn for stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 11, 2010 Sendt deg en SMS, kristoffer.Jeg tar meg nok en tur opp til Møller i fjøsangerveien i 15-16 tiden, noen som vil møtes på veien for å få plater? Koster 50 spenn for stk. Har du flere skiltplater Ole Jørgen? Trenger 1 par:) Har du kanskje også klistermerker også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 12, 2010 Har 48 stk igjen:) Har ikke klistremerker, skal prøve å få det. Har du kjøpt deg B7??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 12, 2010 Hvor holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 12, 2010 Holder hus i Bergen Vest, forbi Haakonsvern. I bjorøyveien 8:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 12, 2010 Har 48 stk igjen:) Har ikke klistremerker, skal prøve å få det. Har du kjøpt deg B7??? Flott, du er vell å finne ved arenum på tirsdag? Ja nå kjører jeg B7 med Poloen i bagasjerommet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 12, 2010 Flott, du er vell å finne ved arenum på tirsdag?Ja nå kjører jeg B7 med Poloen i bagasjerommet:p Jepp, det stemmer:D Konge, grattis:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 14, 2010 Du er vel tilfeldigvis ikke i området Flesland/lagunen på Torsdag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 14, 2010 Nei, er mest sannsynlig å treffe i Møhlenpris området mellom 7 og 15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...