Anbefalte innlegg

hallo, kjøpte i går vinterfelger.... 17" 7,5 " bred .. er snakk om rs4 2 felger men går det virkelig ann med innpress 56 på passaten min?:S syns dette var veldig høyt..... ligger jo vanligvis på 42 ellerno?

 

 

noen som har prøvd dette, orker ikke å styre med å legge om da jeg ikke har vintedekk:/

 

 

på forhånd takk for svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totalt feil innpress, og er ikke ikke godkjente på bilen dersom originalt innpress er 42 og felgene har 56. Hvis det var en dekk/felg-sjappe som anbefalte deg å kjøpe disse felgene med dette innpresset, så ville jeg ha dratt tibake å krevd felger med mer riktig innpress.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei kjøpte brukt. hvordan var det når at det var høyere innpress så stikker de lengre inn? og motsatt ?

 

 

så de er ikke kjørbare?:S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dess høyere tall på innpresset, dess lenger inn bygger de, ja:)

 

Funger sikkert fint å bruke, men muligheter for at de kan ta borti dempere osv. Er ingen Passat 3B ekspert, så her må noen andre med sikkerhet uttale som om det går eller ikke. I verste fall spacer du bare ut - da får du ihvertfall hjulene ut til der de skal være, men blir ikke noe mer lovlig av den grunn:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei det forstår jeg... jaja får kansje selge de da:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iflg. Martin's vognliste er originalt innpress på din 37, så da er egentlig max tillatt 44,5. 56 hørtes veldig høyt ut, men er jo bare å teste om det går. Evt. har man jo spacere, har ikke peiling på det, men det må være vel være for å få felgene lenger ut og dermed lavere innpress?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare sharan og Caravelle med det innpresset ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe har stått på en a3;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iflg. Martin's vognliste er originalt innpress på din 37, så da er egentlig max tillatt 44,5. 56 hørtes veldig høyt ut, men er jo bare å teste om det går. Evt. har man jo spacere, har ikke peiling på det, men det må være vel være for å få felgene lenger ut og dermed lavere innpress?

 

Orig. innpress kan faktisk variere i fra bil til bil da de blir levert med felger med forskjellige innpress. Det man må gå ut i fra er det som står i vognkort. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orig. innpress kan faktisk variere i fra bil til bil da de blir levert med felger med forskjellige innpress. Det man må gå ut i fra er det som står i vognkort. :)

 

I know, men da har man noe å gå ut fra. Ikke så mange Passat'er på den tiden som ble levert med noe annet enn originaldimensjon, etter min mening :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallo, kjøpte i går vinterfelger.... 17" 7,5 " bred .. er snakk om rs4 2 felger men går det virkelig ann med innpress 56 på passaten min?:S syns dette var veldig høyt..... ligger jo vanligvis på 42 ellerno?

 

 

noen som har prøvd dette, orker ikke å styre med å legge om da jeg ikke har vintedekk:/

 

 

på forhånd takk for svar!

 

Test dem på bilen og hvis det subber i fjærbenet eller du synes det ser rart ut så slenger du på en 12mm spacer med sentrering, da har du ET44.

 

Hatt 3 Passat 3B/G og mener å huske at orig.dim var 6,5x15 ET45 med 195/gubbe(65)/15 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han som kjøpte de gamle vinterfelgene mine hadde 3BG (en i klubben). Han hadde sjekket i vognkortet sitt, og jeg mener det var 37 som stod som originalt, samme som Martin's vognliste sier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

50mm spacere rund baut og du er good to go ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. ja fikk byttet dem. så nå silker jeg på 19" sommerfelger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp 8,5 eller 9x19 et 35! Sitter som ett skudd! :)

Jeg har 8,5x18 med 225/40-18 et 35 på min 3b med 60mm senk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm min skal ikke senkes så mye. 35mm bare ;) eller 30mm.... sikler litt på bbs men oppbrukt!.. lorinser ser feit ut men dyrt.. så får se hva vinteren bringer om noen selger fine felger med noe dekk på:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.