#1 Skrevet November 4, 2010 (endret) hei lurer på om hvordan antennen er festet på passat 3b stv... om den er skrudd som jeg mest sansynligvis tror. men noen og anbefale ? ser bsbildeler har en haug med billige.. tenker på kun fm signal da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2010 ja den er skrud, du må ned med taktrekket bak så kommer du til den, er en 21mm tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2010 hmm 21 mm jess da skal jeg prøve å finne en som passer da takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2010 skiftnøkkel passer å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2010 tenkte på en antenne som hadde 21mm skrue hull liksom da. misforsto jeg da:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2010 å sånn,,ja skal passe fra de fleste vag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2010 mitt tips er å å kjøp en orginal haifinne antenne på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2010 hmm, så bsbildeler sine passer ikke godt ? evt bilxtra har jo... har du link da arve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...