#1 Skrevet Februar 25, 2005 Hei, leste en tåd om rebatter... hvilke firmaer er det vi får rabbater hos i østfold?? (hvis det er noen?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2005 Powerzone.. 10% (Standardavtale som alle bilklubbene får) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2005 Driver å prøver å snakke med noen av de vanligste stedene, men hvis det er noen som kan fikse noen rabatter i østfold er det bare å legge det ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2005 er det rabbatter på nordlie auto i moss. mener jeg har lest det et sted... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2005 Vi får rabatt hos Gundersen Sportscar ANS i Råde. Vet ikke hvor mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2005 Dersom noen har muligheter for å ordne gode avtaler for klubbmedlemmer rundt om i østfold må dere bare skrike ut. Jeg satser på å få i havn noen avtaler fremover og jeg vet Thomas gjør det samme. Vi har forøvrig rabatt på understellsbehandlinger hos Kjell Slettmo på Sarpsborg Dinitrolsenter.. Ligger på grålum i nabobygget til ØDB. Finner han på gulesider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...