Anbefalte innlegg

får feilmelding på ene bremselyset bake av og til. det virker når jeg kjører avgårde men når feilmeldingen kommer så virker ikke ene bremselyset.dette er orginale ledlys,så det går bare en kabel inn på lykten,er dette et vanlig problem,må jeg ta ut lykten og demontere den for å finne feil?.alle di andre lysene i lykten virker slik som dem skal. rart at det fungere når jeg stopper og starter bilen igjen.

noen som har erfaring med dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hatt noe problemer med det, men da jeg hadde bilen inne for garantijobb på bl.a. bakluken, så virket ikke lyset i høyre baklykt, den delen som sitter i bakluken. Denne hadde de hatt ut og inn, så jeg mistenkte at det hadde en sammenheng. Kabelen så ut til å sitte som den skulle, men da jeg leet litt på den kom lyset. Virket som det var dårlig kontakt. Jeg leverte den inn igjen, men er usikker på hva de egentlig gjorde. Noen dager etterpå ble jeg forsåvidt påkjørt bakfra, så hele bakluken og lyktene ble byttet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.dette er en sedan.så det er ikke lykter i bakluken:/ og det er lys kjørelysene i lykten.det er kun bremselyset som faller bort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, men det kan vel fremdeles være noe av samme problemet med dårlig kontakt? Hva med å få noen til å holde på bremsepedalen samtidig som du rører litt på kabelen? Da ser du om det kommer og går. Høres jo ut som det skulle være noe sånt, siden det er periodisk. Verdt et forsøk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja får prøve noe sånt neste gang:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.