#1 Skrevet November 4, 2010 Har fått knekt bolten til stammehjulet til servo/dynamo reima. Det viser seg å være veldig vanskelig å finne noen som har sånt. Ingen som har eller veit om ett sted som selger slikt. Hvert innom Wurth, Harald Grønnvold, MØLLER, Jernia, Biltema, Reko, Mekonomen, Bilxstra. M8x120 Del gjenget. 90 fram til gjengene og 30 med gjenger. HASTER LITT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2010 (endret) Kanskje det dukker opp noe på nettet hvis du skriver det riktig Unbrako Hva med Motek eller Grene? Arivd Nilsson har MYE! http://www.arvidnilsson.com/Admin/Public/DWSDownload.aspx?File=%2fFiles%2fFiler%2fno%2fHovedkatalog.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2010 Har fått knekt bolten til stammehjulet til servo/dynamo reima.Det viser seg å være veldig vanskelig å finne noen som har sånt. Ingen som har eller veit om ett sted som selger slikt. Hvert innom Wurth, Harald Grønnvold, MØLLER, Jernia, Biltema, Reko, Mekonomen, Bilxstra. M8x120 Del gjenget. 90 fram til gjengene og 30 med gjenger. HASTER LITT. Jeg har M8x130 som jeg sikkert kan modde. Pling meg på 90582737. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2010 Da har jeg fått ordna detta. Men takk for tilbudet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...