#1 Skrevet November 4, 2010 (endret) God kveld Har tenkt å montere xenon i langlys på min B7, og har 2 xenonkit liggende.. Det er et H7 35w 6000k, og et H1 55w 6000k. Så jeg lurer på om det bør gå greit å bytte ballaster slik at det er en 55w's ballast til H7 pæren? Eller må pæren også byttes? -MVH Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2010 Jeg brukte mine 35w D2S pærer på 55w ballast, og pærene er iallefall enda ilive.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2010 Ble det noe merkbart bedre lys da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2010 pærene er helt like.. kun ballast som er forskjellige.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2010 Lyset ble merkbart bedre ja Nå havner det 70w xenon i tusenmetringene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2010 Takk begge for svar Da bytter jeg ballaster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...