#1 Skrevet November 4, 2010 (endret) Har absolutt ingen lys i verken kombi instrumenter eller speedometeret. Klokka går og Kjørekomputeren er opplyst og funker slik den skal. Det som er saken er at når jeg skrur på lysbryteren forsvinner displayet i klimakontrollen(Type gammel) og lyset til den digitale klokken i turtelleren. Lyset i klokken fungerer så lenge lysbryteren er av. samme gjelder klimakontrollen. Tok ut sikringen til klima-anlegget og da lyser klokken om jeg skrur på lysbryteren. Men fortsatt ikke lys i speedoen eller kombi inst.. Har mildt sagt INGEN peiling på elektronikk så her mottas hjelp med STOR takk. Gått over alle sikringer bare det er sagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2010 tippa lyshendelen er gåen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2010 tippa lyshendelen er gåen Har prøvd en anna en. var samme problemet da også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2010 Er noe som kalles X-rele, det styrer masse dilldall... Aldri vært borti det selv, men det kan visst lage ymse krøll. Tror det sitter inni dashen, ved rattstammen en plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2010 Var borti det samme selv etter jeg måtte lodde speedo for å få signal igjen.... da hadde jeg glemt å skru til potmeteret slik at det ble brudd og opplevde dermed at klokka lyste når lyset på bilen var av, men slo seg av samt ikke noe lys på speedo heller når jeg skrudde på lyset... så det kan virke som at du har et brudd et sted... bare å begynne å måle seg frem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2010 Enig i at det kan være brudd. Mener også at lysa til instrumenta i dashbordet og midtkonsollen går på samma kurs. Så er nok noe som berører den kursen. Kan jo være kortslutning et sted og, men da pleier lyset å dimme ned før du slukker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 23, 2010 Enig i at det kan være brudd. Mener også at lysa til instrumenta i dashbordet og midtkonsollen går på samma kurs. Så er nok noe som berører den kursen. Kan jo være kortslutning et sted og, men da pleier lyset å dimme ned før du slukker. Du har helt rett angående det med kursen. Det er kombiintrumentet mitt som er gåent. Prøvde ett annet instrument og da kom alt av seg selv:) Da må jeg bare ha tak i ett nytt da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 23, 2010 Så bra Har sett at ledninga bak der rotner helt opp omtrent. Har vært bak der å lodda og teipa flere ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...