Originale Bolter i understell Golf 2

Anbefalte innlegg

Hei. Driver og skrur litt på golfen, og i den sammenheng så er det en del bolter og muttere som jeg ønsker og bytte ut med nye.

Har fått pris på møller, og det ble heller kostbart. Vet at noen av boltene kan være greier og kjøpe originale, som f.eks de boltene som er på fjærbeinet fremme, men hva med alle de andre? Boltene til bærebroen, bakaksel, hub bak, calipperholder osv. Disse ser ut som vanlige metriske bolter.

Er det noen som vet hvilken kvalitet disse boltene er? Jeg jobber som sagt i Würth og har tilgang til det meste av bolter. Kan jeg bruke 8.8 ELZ bolter f.eks?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Driver og skrur litt på golfen, og i den sammenheng så er det en del bolter og muttere som jeg ønsker og bytte ut med nye.

Har fått pris på møller, og det ble heller kostbart. Vet at noen av boltene kan være greier og kjøpe originale, som f.eks de boltene som er på fjærbeinet fremme, men hva med alle de andre? Boltene til bærebroen, bakaksel, hub bak, calipperholder osv. Disse ser ut som vanlige metriske bolter.

Er det noen som vet hvilken kvalitet disse boltene er? Jeg jobber som sagt i Würth og har tilgang til det meste av bolter. Kan jeg bruke 8.8 ELZ bolter f.eks?

Når det gjelder understellsdeler er det vel som regel 10.9 kvalitet på dette..Noen understellsdeler fra VAG kan også være fingjenget,så er greit å sjekke opp dette før du bestiller :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjengedimensjonen står heldigvis i informasjonen sammen med delenummeret. Men det står veldig lite om hvilken kvalitet det er.

Hvis man bruker 10.9 bolter, må man da også ha 10.9 mutter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjengedimensjonen står heldigvis i informasjonen sammen med delenummeret. Men det står veldig lite om hvilken kvalitet det er.

Hvis man bruker 10.9 bolter, må man da også ha 10.9 mutter?