Hjelp med spørsmål om felg/dekk Audi S6

Anbefalte innlegg

Hei sann. jeg bare lurte på om hvordan det vil gå å sette på 9,5-19 på en Audi S6?? foran å bak vil dette fungere bra??

Takk for svar Thomas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det den gamle S6en eller nye? Dersom det er den gamle (eldre enn 97) så sliter du nok fælt forran, men bak går det kanskje... kommer vell så mye ann på innpress, dekkdim og senk som på felgdim.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke plass så lager man plass !!!! 10x18 ET40 med 255/35 18 går helt fint bake på en S4/S6 C4 UTEN å valse.........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en 1995mod det går nok bak men foran er jeg ikke så sikker. ingen dere som har S6 hva kjører dere med da??

Thomas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en 1995mod det går nok bak men foran er jeg ikke så sikker. ingen dere som har S6 hva kjører dere med da??

Thomas

Tror med 80% sikkerhet at det går foran. -Men da må du være forsiktig på dårlige veier, ellers får du sinnsykt med steinsprang under listene. S6 klarer glatt 9,5 265 bak, så der er det ikke problem.

-Om det går blir det iværtfall rått.

Du kan jo evt. sette på 235/40 foran og 265/35 bak? Disse to har vel samme rulleomkrets. -Vet ikke om det er forsvarlig :cool:

mvh j

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har 19x8 med 235dekker.. + 10mm spacere.. subber litt i skvett lappene foran bare med 60mm senkesett

H/Vegard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for infoen. Er litt redd for at det skal bli for brett foran jeg da. men men det er jo altid en mulighet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.