#1 Skrevet November 5, 2010 Hei. Jeg har en 99 vw lupo som jeg ikke får åpnet panseret på.. Lurer på om det kan være wiren som er ødelagt. Er det noen som har peiling på hvordan en skal komme til for å åpne låsen? Når jeg tar ut emblemet i grillen, så har vw klart å legge inn ei stålplate i fremkant av låsen, så den veien ser jeg ingen mulighet for å få åpnet den.. Noen tips? Dag A:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2010 spett? kommer ikk til fra undersiden heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2010 tanken på både spett og slegge har vært til stede, men ikke tatt i bruk enda.. er usikker på om jeg klarer det neden ifra, men skal ikke si at det ikke går enda.. har ikke fått løftet opp bilen enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2010 ser den platen brei ut? ligger en støtteplate i front der som ikke er så brei som kan skrus av.mulig den ligger forran selve låsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2010 Billigere å ødelegge grillen enn panseret iallefall, hvis du tenker på å lage vei. Vaieren til panserlåsen går jo mot batteriet, mulig du får dratt i den hvis du når den gjennom grillen med en tynn tang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...