#1 Skrevet November 5, 2010 (endret) Litt greit å vite hva som står på bilen, var ulikt delebilen min! Har noen litt mer robuste hundebein også på bilen! Må ha noen nye foringer på forstillinga noen som har noen formeining om hvilken type eg skal ha her? evt en link til hvor desse kan handles ? Jonny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2010 Forskjellen her er støpte armer og de andre er pressa stålplater. Mener de støpte skal ha 44mm foringer mens de pressa har noe mindre, mener de er 38mm. Hvilke er det du skal ha på bilen da? Finnes polyforinger til disse, spørs hva du vil ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2010 Forskjellen her er støpte armer og de andre er pressa stålplater. Mener de støpte skal ha 44mm foringer mens de pressa har noe mindre, mener de er 38mm. Hvilke er det du skal ha på bilen da? Finnes polyforinger til disse, spørs hva du vil ha Er det noen forsterket utgave dette da? ser Hundebeinet i forstillinga også er av støpt litt mer robust kvalitet. Det er montert polyforinger på lenkearmene, det er foringene på selve forstillinga (de som skal skrus opp i chassiet) som skal byttes ut. bør eg ha desse orginale for kjørekomfort, eller skifte dei ut til noe mer gromt? hvor anbefaler du desse evt kjøpes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...