Motorbytte på 10sekunder med hjelp av lyktestolpe

Anbefalte innlegg

klarer ikke å se hvordan dette kan regnes som motorbytte, men hu dama er sikkert og visst en jævel på å demontere ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

motorbytte + demontering av forstillingen, ikke dårlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jeg helt feil eller går fortsatt motoren de første 2 gangene vi ser den? Synes det ser ut som det kommer eksos ut av grenrøret på den jeg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klarer ikke å se hvordan dette kan regnes som motorbytte, men hu dama er sikkert og visst en jævel på å demontere ;)

 

hehe ja dårlig ordvalg men du tok poenget :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mest sannsynlig vann som fordamper.. ser jo ut som det akkurat har regnet der.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men 3 gangen du ser motoren damper det ikke. Den blir da ikke kald så fort? Men ja var også det første jeg tenkte på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se det! Du trenger jaggu ikke 500 hester for å utmontere motorn av bilen på kort tid og legge den fra deg ca 10m fra bilen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for hu der å sende med videoen med cven sin om hu noen gang skal søke jobb på bilhoggeri!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur hu hadde blitt litt sliten av den metoden er på ett huggeri :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hu burde benytte sjangsen, og bytte regreim mens det enda er lett å komme til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg eller ser det ut som det er rett ved en rundkjøring? Skulle tro man trengte litt fart for å få til det der:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jeg helt feil eller går fortsatt motoren de første 2 gangene vi ser den? Synes det ser ut som det kommer eksos ut av grenrøret på den jeg?

 

Hvis du greier å få en moderne bilmotor til å gå uten hverken strøm eller drivstoff burde du skynde deg å ta patent på den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men 3 gangen du ser motoren damper det ikke. Den blir da ikke kald så fort? Men ja var også det første jeg tenkte på.

 

Mest sannsynlig er det gått noen minutter mellom andre og tredje gang man ser motoren, da det klippes i filmen i mellomtiden. Hvis man er litt observant, så ser man også at politiet er komt på plass tredje gangen man ser motoren, samt at kvinnen (mest sannsynlig sjåføren) som satt mot lyktestolpen også er borte ;)

Og som Per Henrik er inne på, motoren sviver vel ikke rundt så lenge på bare luft og kjærlighet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg eller ser det ut som det er rett ved en rundkjøring? Skulle tro man trengte litt fart for å få til det der:P

haha, tenkte akkurat det samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. ingen her som har sett filmen i 720p enda skjønner jeg..

 

Ser da tydelig og godt at ingen av reimhjulene går rundt når man ser motoren første gang.. :) Mao, den går nok ikke ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. ingen her som har sett filmen i 720p enda skjønner jeg..

 

Ser da tydelig og godt at ingen av reimhjulene går rundt når man ser motoren første gang.. :) Mao, den går nok ikke ;)

 

Man trenger da vitterlig ikke verken å ha sett filmen i 720p eller være rakettforsker for å forstå at motoren ikke går rundt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.