audi a6 1,9 tdi afn girkasse problem

Anbefalte innlegg

Hei. har en audi a6 1,9tdi med afn motor, så har girkassa blitt hakete og slurete. så var je på møller og dom hadde bare en løsning og det var overhaling av girkassa, og det var ikke billig for å si det sånn. så da tenkte je at jeg skulle ha kjøpt meg ei brukt kasse, men da tenkte je på ossen kasser som passer. bilen er automat da. enklere vis si kassa er lik på flere biler da er det litt enklere å få tak i ei kasse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når skiftet du olje og filter sist?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke i mitt eie, kjøpte den i sommer så er uvist. men er ganske siker på at den trenger en overhaling. for syns den er veldig litte god.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vel i alle fall kostet på olje- og filterskift før jeg gjorde noe mer.

Om du ikke vet når oljen er skiftet sist er det verdt det....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå må je overhalle den. for den tok helt kvelden i sta. nå går den ikke fremover i det hele tatt. måtte kjøre hjemover. har vært en tur i trysil. kom et stykke men så begynte den å bli rar. og så gidde kassa seg helt med og dra. så har vært en lang dag med venting på berging og sånn ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.