#1 Skrevet November 7, 2010 Har nettopp gått til innkjøp av et S2-instrument med kjørekomputer og autocheck. På min Coupe 20v er det kun minicheck så jeg har satt over dette nå midlertidig. Jeg vil dog koble opp kjørekomputeren, noe som i å for seg er greit, men jeg vil da få et problem med Autochecken da denne er i samme enhet. Testet hva som skjedde når man koblet instrumentet rett på og da fikk jeg selvfølgelig mange feilmeldinger i Autochecken siden det ikke er koblet noe til den. Da er spørsmålet mitt om noen vet hvordan man skal koble vekk denne Autochecken da jeg ikke har bruk for den? Jeg ser for meg at hvis jeg kobler de forskjellige ledningene til Autochecken til det originale ledningsnettet vil jeg få vekk varslingene ved å "simulere" signalet den skal ha. Er vel ikke alle signaler som kan gå til jord? Noen som vet hva slags type signaler de forskjellige ledningene skal ha, eller har en link med Do-It-Yourself eller en writeup på dette? Må da være mange som har kommet på dette problemet når man har byttet til S2-instrument: vinke : Kan også være interessert i hvordan (fks koblingskjema) koble opp de forskjellige signalene riktig, men vet dette er mye jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...