#1 Skrevet Februar 25, 2005 Hei Folkens! Jeg driver å ser etter bil og har kommet over en Einser i Stavanger (Vareheihagen 1) Om det sier noen av dere noe? Uansett jeg lurer på om det er noen av dere fra Rogaland som kunne ha tenkt dere å ta en liten titt på denne bilen for meg? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=675176 Bilen må Eu-Godkjennes i April, men eier sier han har gjort stort sett alt som må gjøres med den. Byttet clutch, ei lykt forann +++ Bilen skal vist nok ha lite rust og ha lav km.stand. Si gjerne i fra om dere vet noe annet om denne bilen fra før av.... MVH Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2005 hvis du har tid til å vente kan jeg ta en tur ut på torsdag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2005 Høres kjempe ut Espen! Vist JEG skal se på den så blir det ikke før til helga! Så det er jo sånn tålig greit å vite hva jeg kommer til.... Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...