#1 Skrevet November 7, 2010 har en golf 1 cab 90 mod som jeg har drevet og bygget inn en 2 din spiller i nå i helga. skulle bruke blink lyset på veien etter installasjonen var ferdig men ingen ting skjedde. blinklys lampa lyser bare grønt konstant når jeg blinker til h. eller v. den grønne lampa lyser veldig svakt når man også ikke skal blinke. men det rare med det er at nødblinken fungerer helt fint. da virker det som ingen ting er i veien. noen som har opplevd dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2010 Du har enten ikke koblet + ledningen inn på nødblinkbryteren, eller så har du røket en sikring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2010 Du har enten ikke koblet + ledningen inn på nødblinkbryteren, eller så har du røket en sikring. Garantert glemt å koble på denne.... er den eneste ledningen til nødblinken som ikke sitter i det store kontakthuset. Er en egen løs ledning som er blå/sort tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2010 sjekket over i sted. alle ledninger som skal til nødblinkeren sitter der.. er ikke noe flere ledige plasser og koble til noe ledninger på kontakten. den svarte med blått var også koblet til. når jeg tenker etter så gnistret det en gang på lørdag når jeg drev og tuklet inni der. nødblinkeren kom nær cd spiller "buret" så er nok en sikring. men kan det stemme at det bare er 2 sikringer på bilen min? sikiringboksen har jo masse innganger. men ser bare 2 sikringer. en 15 AMP en 30 AMP. i de andre inngangene er det sånn plastikk ting. usikker på hva det er? de er røde og gule hvis jeg husker rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2010 hadde samme problem på min jetta II. meiner å huske at det var ein jording eg hadde gløymt eller hadde byttet om eit par kontaker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2010 her er bildet av kontakten. litt uklart men alt skal være riktig. får se mere på det når det er lyst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2010 men kan det stemme at det bare er 2 sikringer på bilen min? sikiringboksen har jo masse innganger. men ser bare 2 sikringer. en 15 AMP en 30 AMP. i de andre inngangene er det sånn plastikk ting. usikker på hva det er? de er røde og gule hvis jeg husker rett. De "plastikktingene" er nok sikringer det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2010 var bare en sikring xP har bare ikke orket og sjekke da det er så j... kaldt ute : P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...