#1 Skrevet November 7, 2010 Her er noen bilder fra vårt lille lokallagstreff på Fosen 7. November:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2010 dette så fett ut! jeg vil ha snøøøøø! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2010 dette så fett ut! jeg vil ha snøøøøø! Her er det masse:D hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2010 Fikk mail fra fruen idag ja, har vell snødd en del på Fosen..Her er det 21+ grader og sol:) Forbanna nettverket om bord, får ikke sett bildene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2010 Fikk mail fra fruen idag ja, har vell snødd en del på Fosen..Her er det 21+ grader og sol:) Forbanna nettverket om bord, får ikke sett bildene.. Det har snødd mye iløpet av de siste 2 dagene ja. Men du slipper ihvertfall å måkke snø 3 ganger om dagen der du er:p hehe.. Men synd at du ikke får sett bildene:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2010 skulle ha stillt opp med passaten jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 7, 2010 skulle ha stillt opp med passaten jeg også! Det skulle du vettu Joakim;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 7, 2010 Vart da en del bra bilda. Knipsa du mange totalt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 7, 2010 Det ble 130 bilder til sammen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 7, 2010 Å dævven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 7, 2010 Såppas med bilder ja! Var jo flere av de du la ut som var ca det samme, men det har nå vell ikke mye å si. Var uheldig med været idag også Bjørnar,men et par bilder akkurat på den flekken der fikk vi jo til såvidt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 7, 2010 Såppas med bilder ja! Var jo flere av de du la ut som var ca det samme, men det har nå vell ikke mye å si. Var uheldig med været idag også Bjørnar,men et par bilder akkurat på den flekken der fikk vi jo til såvidt:) Ble litt mye av det samme ja. Men bedre med for mye enn for lite;) hehe.. Var gøy å sitte på idag:D Den dro noe j**li:D Det var litt kjedelig å kjøre min hjem etterpå for å si det slik:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 8, 2010 Du må legge ut film-klippet Vegar:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 8, 2010 Går da vell greit din og, har jo absolutt ikke bruk for så mye på vintern. Ikke for min del iallfall! Skal se om jeg får gjort det litt senere, er litt opptatt med andre ting for øyeblikket:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 8, 2010 Hehe. Sant det. Bare legg det ut når du har anledning du;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 8, 2010 Hvor var dere når jeg bodde i Rissa? Kjørte jo ganske ofte rundt med en 200. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 8, 2010 jeg var på "klubben" den gang:) hørte mye snakk om deg den tiden ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 8, 2010 Hvor var dere når jeg bodde i Rissa? Kjørte jo ganske ofte rundt med en 200. Bare å flytte tilbake det;) hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 8, 2010 Går da vell greit din og, har jo absolutt ikke bruk for så mye på vintern. Ikke for min del iallfall!Skal se om jeg får gjort det litt senere, er litt opptatt med andre ting for øyeblikket:) Du...Ikke bruk for den effekten på vinterføre?? Hmmm..Det vil nok tiden vise, når mørket legger seg over libra parkeringa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 8, 2010 Du...Ikke bruk for den effekten på vinterføre?? Hmmm..Det vil nok tiden vise, når mørket legger seg over libra parkeringa. Har prøvd en del jeg, står fortsatt på mitt! Ispigg og bane har jeg troa på da men. Men Omega'en er mer fornøyelig på vinterføre! Ennå iallfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 8, 2010 Har prøvd en del jeg, står fortsatt på mitt! Ispigg og bane har jeg troa på da men. Men Omega'en er mer fornøyelig på vinterføre! Ennå iallfall:) Kjenner deg for godt til å tro på at du står på ditt..Ennå iallefall. Skulle likt å sett at ikke rumpa S'n går til side i vinter ja..jau.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 15, 2010 Hørte mye om meg? Hah:P Nei flytter nok aldri tilbake:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 13, 2010 Husk vi har masse flere "S" biler utpå her :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...