#1 Skrevet November 7, 2010 Hei. Foreldrene mine har en Golf VI 2.0 TDI 4 Motion hvor dekktrykkontroll lampen begynte å lyse. I boka er det bilde av en slik knapp i dashbordet, men denne er ikke i denne bilen. Hvordan får man da nullet ut/fjernet denne lampa? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2010 Dårlig instruksjonsbok på disse, for knappen er nemlig flyttet inn i hanskerommet. Merk at tenning må være på/motor gå, men stå stille. Hold den inne i ca. 3 sekunder, frem til man hører et pling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2010 Okei. Da har jeg ringt gamlingen å jaga han ut i garasjen. Takk for kjapt svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2010 Er også en fordel å fylle riktig dekktrykk først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2010 Dekktrykket var hele tiden rett, men kom etter hjulbytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2010 jeg må skru av motor og på med tenning for å få nullstilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...