#1 Skrevet November 7, 2010 Hei, helt ny her på forumet. Tok steget og kjøpte medlemsskap når jeg kjøpte meg en Audi TT 2000 1.8T Quattro 180hk for en ukes tid siden. Var å byttet olje + oljefilter igår oppdaget da at lyktespylern min på venstre side lå og slang på innsiden der. Hadde ett lite uhell samme dag som jeg hentet Audien. Var en hund som spratt over veien når jeg kjørte nedover holmenkollveien. Hunden klarte seg og spratt inn i skogen var umulig å få tak i eier eller hund. Har heldigvis vitner på at jeg ikke har gjort noe galt. Uansett, fikk en sprekk i fanger på venstre side og nå har festet til lyktespylern og spylern løsnet. Trenger litt info om hva jeg kan forvente av skrujobb. Klarer det meste skulle jeg tro, men er dette komplisert? Noen som har vært borti dette før? Mvh Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2010 Jeg vet ikke om det er mye jobb å skru av fangere. Det pleier jo å være 15-20 skruer rundt omkring og så er det bare å koble av spylevæsken og nappe den av. Du må kansje av med innerskjermene for å komme til alt av skruene. Hvis du går med planer å bygge om til xenon (eller bare bytte pære) i fjernlysene anbefaler jeg STERKT å gjøre det samtidig. Man må av med fangeren for å få ut lyktene og det er så godt som umulig å få tredd i pærene når lyktene står på bilen. Kjempekjekk bil når alt funker i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2010 Det jeg tror kan bli ett problem er, holderen til lyktespylern altså festet er knukket. Lett å få tak i noe sånt? Veldig morsom bil ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2010 Tja sett litt på dette med fangern nå. Er det veldig mye ekstra arbeid å bygge om til single-frame? Ble litt sugen på tanken når fronten likavel må av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2010 Tja sett litt på dette med fangern nå. Er det veldig mye ekstra arbeid å bygge om til single-frame? Ble litt sugen på tanken når fronten likavel må av. kjøpe singelframe fanger eller bygge om den orginale? kjøpe er jo enkelt hehe.men husk at grillen er relativt dyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2010 Selvfølgelig kjøpe, er det clip on so to speak? Eller kreves det ganske mye modifisering av fester, lykter og lyktespyler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 9, 2010 http://ppidesign.com/shop/images/0TT.100.100.035.b.jpg der har du det jeg tenker på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 10, 2010 http://ppidesign.com/shop/images/0TT.100.100.035.b.jpg der har du det jeg tenker på! var ikke så lett å vite hva du mente når du sa "bygge om" og ikke skifte fanger;) den fangeren hadde jeg..passer rett på uten noe tilpassing..sinnsykt bra kvalitet og finnish 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 10, 2010 Hva koster noe sånt med hele frontfangeren og grillen? Hvordan er det med lyktespylerne etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...